زیر خط طرح...

tarah-tarh.blog.ir

//bayanbox.ir/id/918458371153690349?view

//bayanbox.ir/id/4012552620079886168?view


 //bayanbox.ir/id/8146210227851726909?view



به یاد تو، آغاز می کنم...
تویی که دروازه ی آغازین همه ی خطوط عالمی...
خط خطی ام خدا، پاکم می کنی؟!
دلم را به پاکن تو خوش کرده ام، و إلا این طور خط خطی نمی کردم هدیه ی تو را...

 

 

و اما دعا: خدایا رویم خط بکش، با آن مداد گلیِ مخصوصِ شهادتت...
 

 


این اولین پست وبلاگ «زیر خط طرح» است، باشد که بپسندد آنکه پسندیدنش مرا کافی است...


 

 

Tarah-tarh.blog
سلام بزرگوار
ممنون از آمدنتان
دعا کنید برای هدایت و خط خطی شدنم، به همان خطی که گفتید ...
روزگارتان خوش ...
پاسخ:
سلام داداش
ممنون از دقتت و تذکرت
به امید خط خطی شدنت...
آمـــین

خیلی زیباست.اجرتان با اقا امام زمان.با اجازه شما این جمله رو با افتخار روی حساب کاربری خودم نوشتم
پاسخ:
ان شاالله خدا رو اسمت خط بکشه داداش.
ما رو هم دعا کن
سلام
خیلی وقت بود سر نزده بودم
عالی بود همه ی طرح هایی که از اخرین دیدار تا الان زدید
شهادت نصیبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی